Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anne Lentfert - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anne Lentfert - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Ik ga bijna vier maanden naar Zuid-Afrika. Ik ga 3 dagen in de week stage lopen op een basisschool, een afstudeeronderzoek doen en verder natuurlijk genieten van alles dat Zuid-Afrika te bieden heeft. Als je het leuk vindt om te lezen wat ik allemaal mee maak kan je mijn reisverslagen lezen.

Liefs,

Anne

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

De rondreis is begonnen!

17 April 2015

Nog maar één maand te gaan...

13 Maart 2015

De onbekende man, die altijd onbekend zal blijven.

01 Maart 2015

Weer drie geweldige weken gehad!

11 Februari 2015

Kakkerlakken, kamp, stroomloos & nieuwe stageklas.
Anne

Ik ga voor bijna vier maanden naar Zuid-Afrika. Ik ga 3 dagen in de week stage lopen op een basisschool, een afstudeeronderzoek doen en verder natuurlijk genieten van alles dat Zuid-Afrika te bieden heeft. Als je het leuk vindt om te lezen wat ik allemaal mee maak kan je mijn reisverslagen lezen. Liefs, Anne

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5402

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

26 Januari 2015 - 17 Mei 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: